پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 سلام!

قرار بود یه سری پست معرفی کتابم داشته باشیم...

 

کتاب "جراح دیوانه" که احتمالا خیلی ها خوندنش! ولی اگه کسی مطالعه نکرده، به نظرم حتما بخونه! خیلی خیلی کتاب قشنگیه!

لینک دانلودشم رو میذارم!

 

جراح دیوانه ‎

 

http://dl.parsbook.org/server3/uploads/jarah-divane.zip



نظرات شما عزیزان:

: ::
ساعت1:15---13 شهريور 1391
دست تان درد نکند

ادرسی از خلاصه ی این کتاب دیدم گفتم شاید بد نباشد بگذارم

http://www.modiryar.com/books-management/4750-1391-03-14 -17-29-26.html
پاسخ:خواهش می کنم! صفحه رو که برام باز نکرد... ولی ممنون!


مهرداد منصوری
ساعت0:44---13 شهريور 1391
درود بر شما.بسیار خوب.اتفاقا بنده این کتاب رو مطالعه نکردم از همین الان شروع به مطالعه میکنم و بعد از اتمام آن با بقیه دوستان به نقدش می پردازیم.باز هم از شما به خاطر اینکه در اصلاحات قدم برداشتید صمیمانه تشکر و قدر دانی می کنم.
پاسخ: ممنون! پیشنهاد می کنم با دقت مطالعه کنین! حوصله داشتین ازش یادداشت هم بردارین! با خوندن کتاب منظورمو می فهمین!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, توسط مليحه |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.